Om te komen van het “idee Nieuwbouw” tot een gebruiksklaar en functioneel clubgebouw is er een bouwteam opgericht.
Dit bouwteam heeft zich in eerste instantie gericht op de volgende voorbereidende werkzaamheden:
– ontwikkelen bouwplannen
– herindeling en inrichting van het scoutingterrein
– voorbereidende gesprekken met de gemeente
– maken van de eerste kostenramingen
– opzetten van een sponsor- en financieringsplan

Nu we de ontwikkelingsfase afronden en starten met de voorbereidingsfase kan het bouwteam extra ondersteuning goed gebruiken.
Elke vorm van inbreng van bouwkundige en technische aard is een grote hulp voor het bouwteam.

Hierbij denken wij aan o.a.:
– bouwkundig constructuur voor het ontwerpen en berekenen van de bouwkundige constructie
– bouwkundig tekenaar voor het maken van de bouwkundige tekeningen
– installatietechnici die alle benodigde installaties kunnen ontwerpen, berekenen en (laten) tekenen
– vaklieden zoals metselaars, timmerlieden, stukadoors, dakdekkers etc., die kunnen adviseren en helpen bij de bouwwerkzaamheden die de vereniging zelf kan en wil uitvoeren
– …………………..

Kunt u en wilt u ons bouwteam ondersteunen stuur dan een e-mail naar nieuwbouw@scoutingphoenix.nl . Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.

Samenstelling van het bouwteam:

Gerrit Overdijk
Voorzitter Stichtingbestuur